събота, 28 ноември 2009 г.

Титлата Нервак!

Нервак на 10в клас - Валери
И наградата за нервак на 10"в" клас се присъжда на .. Валери!
Благодаря, благодаря, изключително съм радостен със спечелването на този приз! Отдавна се боря за него и най-накрая успях!!!
Да това се случи днес по Информатика или Информационни технологий, или каквото е там, беше ми връчена наградата... Случи се неизбежното! Петък, след доста тежка седмица, Валери е като пребит, дали е само той, това в случая не е важно.. Отделно цял ден е в училище му се надува главата, уморен... ииииииИ
Иии идва заветният час по въпросния предмет. Госпожата казва: Контролно! Кой в паника, кой не, всеки прави. Както винаги две групи. И тук започва "интересната" за всички, освен за мен, история. Господинът К. решава да си смени групата, за да може отновно доволно да препише от "Нервака" и да получи ОТНОВО една хубава оценка. Госпожата снове и пречи на гладкото подсказване... Кофтиии. Горе долу нещата са се закрепили, подсказваме си и господин К. също се справя, докато госпожата не вижда, че контролното на Валери и на гореспоменатия гусин са еднакви... Кофтиии, ще кажете вие, ами Валери какво да каже? Госпожата взима двете контролни и казва, с право, анолирам ги.. Валери е като попарен, защото заради господина сега може да изкара дори 2ка... Паника... Следват скандали, "нервака" ръси обвинения, според него на точното място и време... Но саамо според него.. Така беше... А онзи дори не може да каже виновен съм! Само гледа да изкара, че и другите преписват. То че е така, така е, но защо поне веднъж не каже аз съм виновен..
Валери решава да стои докрай поне госпожата да не си тръгне по-рано. Добро решение Валери! Към края на втория час госпожата връща контролното на двамата ученика, на "нервака" неговото си, а на гусина ново.. Всеки си го прави вече сам. Валери си довършва неговото и си тръгва.
И дотук! Това е една жалко-тъжна история.
Та по повод приза: Благодаря, нямаше нужда! Но така е като казваш истината ти се дават призове, заслужени! Много още мога да кажа, но ще се въздържа, за да няма обидени и поласкани!

ПП: Всякакви прилики с лица от реалния живот са чиста случайност!

10 коментара:

  1. 4estito Valio, sus zdrave da si q nosi6 i polzwa6 titlata.

    ОтговорИзтриване
  2. interesno koi li e gospodin K. ... :D

    ОтговорИзтриване
  3. Е Гошо аз не исках да обиждам :))

    ОтговорИзтриване
  4. xaxxxxa ili S. :D:D too variantii mnogoo :D:D

    ОтговорИзтриване
  5. Имам чувството, че отчасти трябва да се обидя от написаното в края. Само че друго ме гложди - защо някои хора приемат нещата тоооооолкова навътре (не уточнявам кои) ;]

    ОтговорИзтриване
  6. Щом съм го написал значи не съм го приел навътре :) Ако го бях приел, както казваш на вътре щеше да е друго... А това в края имам предвид с него, че и аз мога да раздавам "призове", но няма да го направя :)

    ОтговорИзтриване
  7. Не мога да знам със сигурност как си го приел, но знам, че само човек който се е засегнал по някакъв начин, може да напише такова нещо. Извинявам ти се ако съм те засегнала, обаче ти приза сам си го връчи поне с това, което си написал :)

    ОтговорИзтриване
  8. Е че се засегнах то е ясно, никъде не съм отрекъл! Но не съм го преил чак толкова навътре!

    ОтговорИзтриване
  9. Не уточних колко навътре... Все тая, да не правим от мухата слон...

    ОтговорИзтриване