понеделник, 30 ноември 2009 г.

Мефистофел

Пускам тази анкета, която ще бъде публикувана в уч. вестник. Поназнайвате, че аз съм активна там... та... ще ми помогнете ли? Тоест - помогнете ми.
Трябват ни мнения кой е тоз. Аз знам отговора, но ще си трая.
Пускам този пост във връзка с молбата от Ани и Ива (близначките от даскало). Понеже се оказахме заедно в УчилищнияТЬ (пък) Вестникь имам въпрос… Въпросът е следният: Знаете ли кой е Мефистофел?
(Отговорът „Герой от Фауст на Гьоте“ не се брои)…
Моля за съдействието Ви, драги читатели. С предварителни благодарности – аз :)
П.С. Моля за коментари под поста, а не по скайп!



8 коментара:

  1. takawa anketa e bezsmisslena. seki moje da vlezne v google i da widi sega :D:D haha

    ОтговорИзтриване
  2. Е аз съм честен: НЕ знам! Името ми е познато, но ми се губи човекът... Затова подех онази инициатива!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно, този за пръв път го чувам ;D

    ОтговорИзтриване
  4. Mephisto e posledniq Boss v Diablo II ahahaha
    twa go znam sus sigurnost

    ОтговорИзтриване
  5. Майко а учил литература то си е е подсказано с Вапроса.Мефистофел е Герой от Фауст на Гьоте.Който е лицемер , алчен и може да се наречи демон или дявол както е анализиран в литературите.Той измамва всички особено Фауст

    ОтговорИзтриване
  6. Мефистофел (митология) — дух, свързан с тъмните сили
    „Мефистофел“ (1868) — опера от Ариго Бойто

    ОтговорИзтриване