понеделник, 30 ноември 2009 г.

История - 30.11.2009

Това е блогът на класа, направен от мен, за училищни неща, както за домашни така и за статии за развлечение и прочие. Вече писах за Информатиката, не знам дали е трябвало или не, но писах. Сега реших да напиша за часа по история, а вие кажете дали е трябвало в коментарите си!!!

Днес не си знаех за контролното или по точно ми излязоха криви сметките! Аз съм си виновен, но по-добре така :) Сега ще трябва да седна да уча. Сам се вкарах в тоя филм и то нарочно, при условие, че госпожата ти казва пиши, каквото знаеш! Е ще кажете идиот, но аз не мисля така... Пак щях да мина метър, а това само ми вреди... Сега ще трябва да седна да уча и освен, че ще трябва да науча нещо по история, главно и нещо по немски ще се учи!

Да минем на проблема: Кой какво направи, за да прецака Кристиан и Никола и факторът ВАЛЕРИ!

Намесата на Валери в тази история беше точно едно изречение, ако разбира се не греша, ако греша ПОПРАВЕТЕ МЕ!!!! Изречението беше: Я Кристиан колко много е написал, значи може и да го разкаже! Аз това помня ако някой казва, че забравям нещо, моля да ме поправи. Да го погледнем по друг начин, аз бутнах отвъртях един много здраво стегнат кран на чешма и тя прокапа съвсем леко. Да аз бях началото на едно голямо изхарчване на вода! НЕ ОТРИЧАМ, както казва момчетото със стоте прякора, Никола. Казвам му в лицето не отричам, той казва ти се оправдаваш... Обидите, които изрече по мой адрес ги приемам, но да му кажа, че важат в пълна сила и за него! Все пак не аз миналата година "несъзнателно", както твърди той, съм казал пред трета госпожа, а не директно на г-жа Николова как Кристиан преписва. Същия този Кристиан, с когото сега заедно са в кюпа. Добре стига толкова с Никола. Да се върнем на ситуацията, когато господата ги няма. След моите думи, госпожата казва, значи Кристиан е преписвач? От тук, от там се чуват звуци... Госпожата отива да му разгледа тетрадката, но нищо повече и тогава се намесват други двама, които в цялата патардия остават сухи! Пак твърдя: Моята вина не я отричам дори я потвърждавам! И да ги кажем, кои са другите двама, които остават в страни: Рангел и Вики. Така милите на Никола приятелчета! Странно аз ли показах на Рангел къде са пищовите? Аз ли го накарах да ги извади точно пред госпожата?!?! Но накрая съм виновен аз! Аз поемам вината си, а ТЕ????? Ще кажете не споменаваш Светльо, защото искаш да го защитиш! Не го защитавам и казвам: И той е виновен, може би колкото мен, може и повече, само знам виновен е! Но според мен картината се измести доста...

А относно Никола: Бате, знам, че съм ти трън в очите, умираш си от кеф като се дъня и да ти кажа чесно: Много ама много се радвам :) Защото с това си държание показваш, че за нещо ми завиждаш или нещо подобно. Или ако не е до завиждане, не знам с какво съм те накарал да имаш такова отношение към мен... Знам че доста пъти си злословил по мой адрес и си се кефел!  Все ми е тая! И се замисли като ме наричаш Лайно, ти какво си ...

В заключение: Живота е радост и тъга! Днеска се смееш на Валери, че има 2, утре ти имаш 2! Монета има две страни и доста често се върти!

ПП: Ако има грешки, извинете ме, бързах да го напиша :)

10 коментара:

  1. Евалата за извода ти накрая, защото така се получава. Общо взето най-често тръните в очите на хората са други хора, които могат или правят нещо повече... В крайна сметка едни пускат чешмата, други хабят водата, която тече от нея. Тая случка е чисто доказателство за това докъде може да доведе завистта (от страна на всички участващи).

    ОтговорИзтриване
  2. hybavo e che go napisa ;) ii do kolkoto az bqh svidetelkaa sichko napisano si e vqrno :)

    ОтговорИзтриване
  3. Евалата, че си признаваш вината.
    За мен постъпката на Рангел е отвратителна, нали уж сме клас... и да не се портиме, да си мълчим, и да се зашитаваме... шеги и подхвърляне относно това колко Кристиан е написал... са на границата на допустимото, но да портиш по този начин... да вярно, тоя катил не е от колектива... и няма да бъде, защото другата година едва ли ще е в това училище, но чисто човешките норми бе трябвало да не му позволят да антопи Кристиан.

    ОтговорИзтриване
  4. Рангел е едно безмозъчно ограничено същество, което сякаш току що е излязло от зологическата градина. За да получи внимание той е готов да направи всичко и най-често е убеден че прави правилното нещо. За жалост обаче тъпотията му го ограничава и в доста от случаите бърка. А аз не знех, че и Рангел има пръст...

    ОтговорИзтриване
  5. Да и аз съм на това мнение всичко е вярно и е хубаво че поне си признаваш.А на Никола всички са му виновни все пак го излагаме...

    ОтговорИзтриване
  6. Не остави, че го излагаме... Аз моята постъпка си я признавам, а той неговата не можа... Така че не знам с какво прави ме обиди! Но все пак всеки има право на мнение - това е моето!
    Рангел понякога прекалява.. Но за да се хареса такива неща не трябва да прави.. Ако това е неговото АЗ...(без коментар)
    Аз лично никога не бих се стремял с такива простотии да се харесам на другите! Или ме харесват такъв какъвто съм или: приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. abe pred men rangel se opravda i kaza 4e izob6to nqma prust v tva qvno e izlugal... valu hubavo e 4e si priznava6 i si napisal vsi4ko oba4e tva e malko kato sled dujd ka4ulka... naistina kazal si smao edno izre4enie v cqlata situaciq no ot tova izre4enie e trygnalo vsi4ko..nz spored men prosto trqbva6e da si zamul4i6 ili da predpoloji6 4e 6te stane ne6to takova... vse pak az ne bqh tam i ne moga da kazvam koi prav i koi kriv

    ОтговорИзтриване
  8. axa ama az va Viki I Svetlio ne znaeh che imat neshto obshto s topeneto na Kristiqn :X:X

    ОтговорИзтриване
  9. Егати кашата се получи от цялата тая работа...

    ОтговорИзтриване