петък, 27 ноември 2009 г.

Бастилиански вести

"Бастилиански вести" се нарича... така наречен вестник на училището. Обикновено в последните години е само в електронен вариант, но сега аз и "редколегията"+ Господин Тодор Таслаков... искаме да възобновим идеята за "Бастилиански вести". Ще се борим с директорката. Трябва писаниците да са на хартиен носител... но това са пари... и парите са болна тема...

Приемат се желаеши (можещи или не да пишат) да водят колонка... веднъж в месеца (може би), от по 300 думи (около). Сами се сещате, че това не е много, а си печелите доста положителни точки в лице на родители и даскали. Ако има желаеши... нека се допитат до мен. Има още доста свободни рубрики.

4 коментара:

  1. Всякакви. Общо взето... за каквото искаш да ипшеш. само да не е заето.

    ОтговорИзтриване
  2. Мис мъмма, не само ти си във вестника, и аз съм още от началото на тази уч. година... а знаеш, че аз мога да се вкл. със всичко! :Д

    ОтговорИзтриване